پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
 
اجتماعی - ۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۲
 
رئیس فراکسیون دانشگاهیان مجلس خبر داد:

اتخاذ راه‌کارهایی برای جلوگیری از حذف ارز دانشجویی

علیرضا منادی سفیدان بررسی وضعیت دانشجویان ایرانی خارج از کشور و حل مشکلات آنها را یکی از اولویت‌های این فراکسیون دانست و گفت: به منظور رفع دغدغه‌ها و نگرانی این دانشجویان، اولین جلسه فراکسیون دانشگاهیان به بررسی احتمال حذف ارز دانشجویی و اتخاذ راه‌کارهایی برای جلوگیری از آن اختصاص خواهد داشت.

رئیس فراکسیون دانشگاهیان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در رابطه با اولویت‌های فراکسیون انشگاهیان  در مجلس نهم، اظهار داشت: حوزه آموزش عالی کشور در بخش‌های دولتی و غیردولتی، عملکرد، فعالیت و اختیارات  بسیار وسیع و گسترد‌ه‌ای دارد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فراکسیون دانشگاهیان قصد دارد برای حل معضلات موجود در دانشگاه‌های کشور با تمامی شخصیت‌های سیاسی، علمی، فرهنگی و اجتماعی کشور ارتباط برقرار کند و در تصمیم‌گیری‌ها از نظرات آنها بهره ببرد.

وی افزود: رسیدگی به وضعیت دانش‌آموختگان، فارغ التحصیلان، ادامه تحصیل دانشجویان و کاریابی برای دانشجویان از جمله مواردی است که با جدیت در این فراکسیون مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

این نماینده مجلس نهم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبر بیان کرد: همچنین نحوه برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار دارد؛ در فراکسیون دانشگاهیان برای انجام درست آن و رسیدن به مطالبه معظم له راه‌کارهایی را اتخاذ خواهد کرد.

منادی سفیدان گفت: اسلامی شدن دانشگاه‌ها و چگونگی اجرای آن و ظرفیت دانشگاه‌ها نیز از دیگر دستور کار این فراکسیون است تا بتوانیم گامی موثر در جهت توسعه علمی و پژوهشی کشور برداریم.

عضو هیأت رئیسه مجلس تاکید کرد: این فراکسیون هر دوهفته یک‌بار اقدام به برگزاری جلسه خواهد کرد و در این جلسه‌ها از مسئولان آموزش عالی کشور نیز دعوت خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه بررسی وضعیت دانشجویان ایرانی خارج از کشور و حل مشکلات آنها را یکی از اولویت‌های این فراکسیون دانست و توضیح داد: به منظور رفع دغدغه‌ها و نگرانی این دانشجویان، اولین جلسه فراکسیون دانشگاهیان به بررسی احتمال حذف ارز دانشجویی و اتخاذ راه‌کارهایی برای جلوگیری از آن اختصاص خواهد داشت.

علیرضا منادی سفیدان روز گذشته به عنوان رئیس فراکسیون دانشگاهیان انتخاب شد. همچنن حامد قادرمرزی و حسین آذین به ترتیب به عنوان نواب اول و دوم رئیس، عباس مقتدایی خوراسگانی و محمدرضا تابش نیز به  ترتیب به عنوان منشی اول و دوم فراکسیون دانشگاهیان انتخاب شدند.

موید حسینی صدر نیز به عنوان سخنگوی فراکسیون انتخاب شد./





ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 95
بازدید ماه : 440
بازدید کل : 110179
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت