پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

استاد خسروی روز گذشته به همراه ریاست محترم بهزیستی شهرستان تربت حیدریه از مرکز توانبخشی امام سجاد (ع) در شهرک ولی عصر بازدید کردند. در این دیدار مسئولین این مرکز به بیان مشکلات خود پرداختند.

بقیه عکس ها در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

تهدید حمله نظامی به ایران نشان‌دهنده ضعف دشمن است

خبرگزاری فارس: تهدید حمله نظامی به ایران نشان‌دهنده ضعف دشمن است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تربت‌حیدریه در مجلس گفت: اگر اسرائیل هدف حمله به ایران را داشته باشد تهدید نمی‌کند که این امر نشان‌دهنده ضعف آنها است.

خسروی در ارتباط با نوسانات قیمت ارز در بازار گفت: نوسانات ارز از جنگ اقتصادی دشمن نشات می‌گیرد و مقدار زیادی از آن به خاطر تحریم‌های جهانی است که با مدیریت مسئولان اقتصادی دولت و تدبیر به موقع، مشکلات برطرف می‌شود.

وی با اشاره به کاریکاتور موهن روزنامه شرق اظهار کرد: فردی که کاریکاتور موهن روزنامه شرق را به تصویر کشیده است برای خود توجیهاتی دارد اما چون این کاریکاتور در روزهای اول هفته دفاع مقدس بود این کار اصلا قابل توجیه نیست و این مسائل که شبهه ایجاد می‌کند و سبب تهمت و سوء برداشت می‌شود نباید در جامعه ایجاد شود.

خسروی با اشاره به استیضاح وزیر ورزش گفت: برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از عملکرد وزیر ورزش رضایت ندارند و خواستار استیضاح وزیر هستند که به نظر من در حال حاضر اولویت باید برای بخش اقتصادی و گرانی و تورم باشد.

 

 بقیه مطلب در ادامه مطالب ....

 


ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی


تجمع اعتراض آمیز با حضور استاد خسروی و سایر مسئولین شهرستان

تجمع اعتراض آمیز بازاریان و اصناف شهرستان تربت حیدریه نسبت به فیلم موهن   ( توهین به پیامبر معظم اسلام حضرت محمد صلی الله علیه وآله وسلم) و حذف لیست منافقین از لیست سیاه توسط آمریکای جنایتکار و رژیم نامشروع اسرائیل

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 

خبرگزاری فارس: تقدیر مجلس از "جلوه‌های خودباوری" کمیته امداد

رئیس مجلس از 15 نفر از جلوه‌های خودباوری کمیته امداد امام خمینی (ره) در صحن علنی پارلمان تقدیر کرد. به گزارش فارس، در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) از جلوه‌های خود باوری کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس نه با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای، تقدیر شد.

بقیه مطالب در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 

استادخسروي : اميرالمومنين در خطبه 182 نهج البلاغه ياران ولي را اينگونه معرفي مي‌كند «كجايند برادران ولايت كه در مسير حق رفتند و با حق درگذشتند؟ كجاست عمار؟ كجاست پسر تيهان؟ كجاست ذوالشهادتين...
در حالي كه حضرت گريه مي‌كردند فرمودند: اينها كساني بودند كه قرآن را قرائت و به آن حكم كردند و با تدبر در فرائض آنها را اقامه كردند و سنت اسلام را زنده كردند بدعت را ميراندند و دعوت به جهاد را اجابت كردند و از همه مهمتر به رهبرشان اعتماد كردند و تبعيت نمودند.
مجلس انقلابي و ولايت مدار بايد هوشمندانه عمل كند و نقش تاريخي خود را به عنوان پاسدار قانون و چشم بيدار نظام و مردم به عنوان خواص اهل حق منطبق بر تكليف، شفاف و روشن عمل نمايد.
اكنون سئوال ازنمايندگان عزيز و شريف مجلس شوراي اسلامي كه عصاره هاي فضائل ملت هستند اين است.
آيا در جهت مطالبات و منويات رهبري عزيز و فرزانه انقلاب و مردم بزرگوار حركت تمام عيار داريم؟
چشم نظارتي كشور شايسته است بيش از همه براي ارتقاء و كارآمدي بر عملكرد خود مجلس نظارت عميق داشته باشد.
آيا قانون نظارت بر نمايندگان كه مطالبات نظام و ولايت است به موقع و مؤثر تدوين گرديد؟
آيا در عرصه جهاد فرهنگي و شرايطي كه تهاجم، شبيخون و ناتوي فرهنگي دشمنان فرهنگ و ارزشهاي معنوي را هدف قرار داده‌اند كميسيون فرهنگي و اجتماعي در مجلس شوراي اسلامي بايد مظلوم واقع شود و تعداد داوطلبين كميسيون بودجه چند برابر كميسيون فرهنگي ‌باشد؟
در اهميت و توجه و عنايت نمايندگان محترم به فرهنگ نقطه همين جمله رهبري معظم انقلاب را يادآور مي‌شود. از جمله خواسته‌هاي من از دولت توجه به مقوله فرهنگ كه مقوله بسيار مهمي است مي‌باشد، اگر شما ملت و عناصر فرهنگي بيدار نباشيد خداي ناخواسته صداي فروريختن ارزشهاي معنوي و زيركانه دشمن هنگامي در مي‌آيد كه ديگر قابل علاج نيست.
مجلس شوراي اسلامي جايگاه خدمت مجاهدان و شهيداني مثل شهيد مدرس‌ها و شهيد چمران است.
همه ما بايد بدانيم در محضر خداوند متعال و حضور امام عصر(عج) و شهداي عزيز در يك امتحان بزرگ الهي هستيم.
يك جهان حادثه در پشت نگاه من و توست
لحظه ها گر نخروشند گناه من و توست
ننشينيم و به ديوار سكون تكيه دهيم
در و ديوار در آينده گواه من وتوست




تاریخ: چهار شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

حقوق و مزایای کارکنان بهزیستی به خاطر نابرابری با سایر نهادها و از جهت آسیب‌زایی که از این کار ناشی می‌شود با عدالت اجتماعی سازگاری ندارد.

نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب گفت: مجلس آمادگی دارد مسائل و مواردی از قبیل این بی‌عدالتی در حقوق و مزایای کارکنان را که بهزیستی برای بهسازی خدمات و ایجاد تحول کیفی، در زمینه تغییر قوانین موجود یا تصویب قوانین جدید نیاز دارد مورد بررسی قرار دهد.

ابوالقاسم خسروی که در همایش مدیران بهزیستی خراسان رضوی در تربت حیدریه سخن می‌گفت با اشاره به مدیریت فعلی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی افزود: مدیریت موفق مدیر کل بهزیستی و دیگر مدیران زن در کشور ما به دنیا نشان می‌دهد که بر خلاف تبلیغات غربی‌ها در خصوص عدم رعایت حقوق زنان، در مکتب اهل بیت، خواهران در کنار برادران نقش مؤثری در جامعه و خدمت به رشد و توسعه کشور ایفا می‌کنند.

 

 

بقیه مطالب در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 15 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 

مصوبات جلسه شورای اداری شهرستان زاوه با حضور معاونت محترم وزیر و مدیرکل اداره راه و شهرسازی خراسان رضوی

روز گذشته  جلسه شورای اداری شهرستان زاوه با حضور استاد خسروی و معاون وزیر راه و مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی  مهندس قاسمی و جناب آقای دهنوی مسئول بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی و جمعی از مسئولین شهرستان تشکیل شد.

در این جلسه مصوبات رئیس جمهور در سفر به شهرستان زاوه مورد پیگیری قرار گرفت :

دوبانده شدن  جاده تربت حیدریه – زاوه

 آسفالت لاین دوم شهرستان زاوه

احداث پل هوایی عابر پیاده در  ورودی مرکز شهرستان زاوه ( پل هوایی با پله برقی )

تکمیل چهار ساختمان اداری تا پایان سال 1391

پیگیری و آسفالت کنارگذر روستای کاریزک ناگهانی

کمک به باز سازی مزار شهدای شهر دولت آباد




تاریخ: دو شنبه 15 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

صدای پای تحول در مزار حشمت آباد شهرستان زاوه

کمک های نقدی و واگذاری زمین توسط خیرین در حدود چهارصد میلیون تومان به امام زاده سلطان حسین موسی بن جعفر (ع)

روز گذشته 26 مرداد 91 ، در دیدار خیرین شهرستان زاوه بویژه روستاهای صفی آباد، مرغزار و حشمت آباد با نماینده مردم شریف تربت حیدریه ، زاوه و مه ولات روند توسعه مزار  حشمت حمت آباد بررسی شد. در این مراسم خیرین محترم جهت بهسازی و مدیریت فضای زیارتی با واگذاری زمین های اطراف امام زاده و کمک های نقدی،  که حدود چهارصد میلیون تومان بود گام موثری در جهت آبادانی و توسعه این منطقه زیارتی برداشتند. در این مراسم مسئولین ادارات و نهاد های دولتی و نیز فرماندار دولت آباد حضور داشتند.

به اطلاع میرساند مزار حشمت آباد واقع در شهرستان زاوه در مسیر عبور شهرستان های تایباد ، تربت جام ، باخرز ، تربت حیدریه و زاوه می باشد و هر روزه خیل مسافران و ارادت مندان به این ذریّه علوی به آستان مقدس  حضرتش مشرف می شوند که اجرای طرح توسعه امام زاده به عنوان مرکز زیارتی رفاهی و فرهنگی می تواند برکات زیادی برای زائران میان راهی و مجاوران آن بقعه ی مبارکه داشته باشد.

 

پروژه های در حال ساخت و تکمیل شامل :  حصار کشی اطراف امام زاده   ، ساخت مهمانسرا ، آشپزخانه ، سرویس های بهداشتی ، حمام ، ساختمان فرهنگی ، فضاهای سبز و درختکاری ، پارکینک ، لوله کشی آب بهداشتی ، گاز ، قربانگاه ، روشنایی تمامی اطراف امام زاده  می باشد.




تاریخ: چهار شنبه 14 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
 
کمیسیون - ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۱
 
در نشست امروز عصر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس انجام شد:

موافقت برای حل و فصل مشکلات فرهنگیان تربیت معلم

نایب رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ در تشریح نشست امروز کمیسیون٬ گفت: در این نشست اعضای کمیسیون و حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش به بیان موضوعات خود پیرامون معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی پرداختند که در آخر موضوع حل و فصل مشکلات فرهنگیان تربیت معلم مورد موافقت هر دو گروه قرار گرفت.

بقیه مطالب در ادامه مطلب...



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 10 مرداد 1391برچسب:آموزش و پرورش,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی




تاریخ: چهار شنبه 9 مرداد 1391برچسب:علت گرانی ها,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 394
بازدید کل : 110133
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت